Aktuálně vyhrává
Jedna z dvanácti autorských lahví z ručně foukaného českého skla naplněná limitovanou WHISKY od české palírny Dlabka Distillery. Lahev je vyrobena dle návrhu skláře a uměleckého rytce Jaroslava Šáry ve sklárně Kolektiv Ateliers v Novém Boru. Je zdobena technikou broušených a leštěných šikmých ploch, které na čelní straně tvoří unikátní vzor. Je uzavřena elegantní skleněnou zátkou Vinolok ze sklárny Preciosa a uložena v luxusní dřevěné krabičce. Obsahem lahve je Dlabka Whisky Unpeated Apricot Brandy Cask - jednosladová nenakouřená whisky z kvalitního českého ječmene, která část zrání ležela v sudu po Dlabka meruňkovici, díky čemuž dosáhl master blender Matěj Houdek krásně jemné smetanové struktury s tóny vanilky a sušeného ovoce. Součástí je záruka znovunaplnění lahve a to až dvakrát během roku 2025, pokud právoplatný majitel přijede s prázdnou lahví osobně přímo do palírny Dlabka Distillery ve Svijanském Újezdu. Patronem lahve je ilustrátorka Eliška Podzimková Mladá česká animátorka, ilustrátorka, fotografka a všestranná umělkyně. Má na kontě např. spot pro Jamieho Olivera, obsazení titulní stránky newyorského deníku Metro, nebo dokreslené fotky pro americký Vogue. Ilustrovala knížku Arnoštova cesta Markéty Pilátové, s nakladatelstvím Albatros vydala unikátně ilustrovaného Malého prince, aktuálně vychází Malá vánoční povídka. Spoluvytvořila knižní vydání průvodce Honest Guide s Jankem Rubešem. Pro pražský magistrát připravila projekt PrahART, kde vnáší umění do dopravních prostředků, režírovala spot pro cenu Gratias Tibi pro Člověka v tísni. V současné době pracuje na seriálu Plešouni pro onkologicky nemocné děti a připravuje také novou autorskou výstavu, která spatří světlo světa již na podzim 2025.
Co a kdo jsou Plešouni? “Plešouni” je název vznikajícího seriálu pro onkologicky nemocné děti, který je veden talentovanou výtvarnicí, mezinárodně respektovanou ilustrátorkou a animátorkou Eliškou Podzimkovou. V roce 2014 absolvovala Filmovou akademii Miroslava Ondříčka v Písku. Má na kontě např. spot pro Jamieho Olivera, obsazení titulní stránky newyorského deníku Metro, dokreslené fotky pro americký Vogue či články v celosvětových médiích. Cíle seriálu Hlavním cílem projektu je snížit pocity strachu a nejistoty, které se objeví nejen u diagnostikovaného dítěte, ale i u jeho rodiny a přátel. Ve třinácti dílech jim poutavou a zábavnou formou podává komplexní informace o nemoci (Co je to tumor?), průběhu léčby (Co je to chemoterapie a proč mi padají vlasy), ale dotýká se i citlivých otázek psychiky a citové pohody (Proč maminka pláče a jak mám o nemoci mluvit se spolužáky?). Chce tak svou měrou pomoci projít procesem léčby a přispět k úspěšnému vyléčení malých pacientů. Mimo to Plešouni přinášejí téma dětské onkologie i do veřejného prostoru a bourají tak mnohá tabu, která ve společnosti dosud přetrvávají. Seriál tak bude zajímavý i pro diváka, který nemá přímou či bližší zkušenost s nemocí.
Profil organizaceJedna z dvanácti autorských lahví z ručně foukaného českého skla naplněná limitovanou WHISKY od české palírny Dlabka Distillery. Lahev je vyrobena dle návrhu skláře a uměleckého rytce Jaroslava Šáry ve sklárně Kolektiv Ateliers v Novém Boru. Je zdobena technikou broušených a leštěných šikmých ploch, které na čelní straně tvoří unikátní vzor. Je uzavřena elegantní skleněnou zátkou Vinolok ze sklárny Preciosa a uložena v luxusní dřevěné krabičce. Obsahem lahve je Dlabka Whisky Unpeated Apricot Brandy Cask - jednosladová nenakouřená whisky z kvalitního českého ječmene, která část zrání ležela v sudu po Dlabka meruňkovici, díky čemuž dosáhl master blender Matěj Houdek krásně jemné smetanové struktury s tóny vanilky a sušeného ovoce. Součástí je záruka znovunaplnění lahve a to až dvakrát během roku 2025, pokud právoplatný majitel přijede s prázdnou lahví osobně přímo do palírny Dlabka Distillery ve Svijanském Újezdu. Patronem lahve je ilustrátorka Eliška Podzimková Mladá česká animátorka, ilustrátorka, fotografka a všestranná umělkyně. Má na kontě např. spot pro Jamieho Olivera, obsazení titulní stránky newyorského deníku Metro, nebo dokreslené fotky pro americký Vogue. Ilustrovala knížku Arnoštova cesta Markéty Pilátové, s nakladatelstvím Albatros vydala unikátně ilustrovaného Malého prince, aktuálně vychází Malá vánoční povídka. Spoluvytvořila knižní vydání průvodce Honest Guide s Jankem Rubešem. Pro pražský magistrát připravila projekt PrahART, kde vnáší umění do dopravních prostředků, režírovala spot pro cenu Gratias Tibi pro Člověka v tísni. V současné době pracuje na seriálu Plešouni pro onkologicky nemocné děti a připravuje také novou autorskou výstavu, která spatří světlo světa již na podzim 2025.
Co a kdo jsou Plešouni? “Plešouni” je název vznikajícího seriálu pro onkologicky nemocné děti, který je veden talentovanou výtvarnicí, mezinárodně respektovanou ilustrátorkou a animátorkou Eliškou Podzimkovou. V roce 2014 absolvovala Filmovou akademii Miroslava Ondříčka v Písku. Má na kontě např. spot pro Jamieho Olivera, obsazení titulní stránky newyorského deníku Metro, dokreslené fotky pro americký Vogue či články v celosvětových médiích. Cíle seriálu Hlavním cílem projektu je snížit pocity strachu a nejistoty, které se objeví nejen u diagnostikovaného dítěte, ale i u jeho rodiny a přátel. Ve třinácti dílech jim poutavou a zábavnou formou podává komplexní informace o nemoci (Co je to tumor?), průběhu léčby (Co je to chemoterapie a proč mi padají vlasy), ale dotýká se i citlivých otázek psychiky a citové pohody (Proč maminka pláče a jak mám o nemoci mluvit se spolužáky?). Chce tak svou měrou pomoci projít procesem léčby a přispět k úspěšnému vyléčení malých pacientů. Mimo to Plešouni přinášejí téma dětské onkologie i do veřejného prostoru a bourají tak mnohá tabu, která ve společnosti dosud přetrvávají. Seriál tak bude zajímavý i pro diváka, který nemá přímou či bližší zkušenost s nemocí.
Profil organizaceDOBROBOT je řešení pro odpovědné firmy, které podporují neziskové organizace v Česku.
Pomůžeme vám získat finanční prostředky na pokrytí vaší činnosti.